Home / רופאים בקליק / רגישות לאור לאחר ניתוח לייזר

רגישות לאור לאחר ניתוח לייזר

ניתוחי לייזר בוודאי אינם חדשים. למעשה, בעשורים האחרונים הביקוש לניתוחים אלה הולך וגובר, ונדמה שיותר ויותר ישראלים מבקשים להיפרד מהמשקפיים ומעדשות המגע. אין ספק שמדובר בהליך פשוט ויעיל שמספק תוצאות מצוינות, אבל לצד היתרונות הברורים ושיעורי ההצלחה של ההליך, חשוב להכיר גם את תופעות הלוואי, ובפרט תופעה אחת שעשויה להימשך אף חודשים לאחר הניתוח – רגישות לאור.

 

רגישות לאור – איך היא מתבטאת?

ברוב המקרים תופיע הרגישות לאור חודשים ספורים לאחר הניתוח, כאשר מטופלים שונים מדווחים שהם מזהים מעין "הילה" סביב האורות במהלך הנהיגה למשל, או שהם חווים טשטוש בראייה. הסיבה לתופעות מהסוג הזה עשויה להיות קשורה בהליך הניתוח עצמו, ובפרט בתוצאה שאיננה מדויקת, או לחלופין בתהליך ריפוי בעייתי. כדי להתמודד עם רגישות לאור לאחר ניתוח לייזר, אופטיקה יפעת מציגה מספר פתרונות מצוינים שיכולים לספק מענה איכותי אמיתי, ולשפר את איכות החיים באופן משמעותי.

 

עדשות פולורואיד או עדשות פילטרים צבעוניים

הפתרונות האופטומטרים השונים כוללים בעיקר עדשות מתקדמות, כדוגמת עדשות פולורואיד כהות, שלא משפיעות על הגוון שנראה במרחב. המטרה העיקרית של עדשות אלה היא לאפשר כניסתו של חלק מהאור בלבד אל העין, כך שיחדור אליה באופן מסודר יותר. לחלופין ניתן להתאים עדשות פילטרים צבעוניים, כאשר כל פילטר מתאים לתנאי ראות שונים, למשל לנהיגה ביום או בלילה, או לראייה טובה יותר אביבי שבו השמש חזקה במיוחד. כמובן שהתאמת הפילטרים מתבצעת על ידי אופטומטירסטית מקצועית ומנוסה בלבד, כדי להבטיח התאמה מדויקת ופתרון מצוין שישדרג משמעותית את איכות הראייה.

 

עדשות אנטי רפלקס למניעת השתקפויות

הפתרון הזה אינו חדש, ואין ספק שמדובר בעדשות איכותיות שמספקות מענה אופטימלי. מטרת הציפוי שלהן למנוע את ההשתקפות על גבי המשקפיים עצמו, והמבנה הייחודי של העדשות הופך אותן לשקופות באופן כמעט מוחלט. כך מתקבלת תוצאה יעילה מאוד, שמאפשרת לנו להימנע מהסנוור מהפנסים בעת הנהיגה בשעות החשיכה ומההשתקפות המוכרת לנו על גבי צג המחשב או מסך הטלוויזיה.

 

פתרונות לרגישות לאור לאחר ניתוח לייזר – אופטיקה יפעת

כדי לאתר את העדשות המתאימות ביותר לצרכים שלכם, וכדי להתמודד עם הרגישות לאור ולשפר דרמטית את איכות הראייה לאחר הניתוח, מומלץ לפנות לגורם מקצועי שיאבחן את הבעיה ויציע מענה יעיל ומדויק, במיוחד עבורכם. אופטיקה יפעת מבינים היטב את המשמעות של רגישות לאור, המאמץ של העיניים להתגבר, הנראות הוויזואלית וחוסר ההשלמה מהמצב שנוצר, מכבידים על התנהלות נורמלית יומיומית. לכן הפגישה עם האופטומטריסטים המוסמכים של אופטיקה יפעת נערכת באופן פרטני, ללא הפרעות וללא הגבלת זמן, וזאת כדי להבין וללמוד נכון איך להקל. בעזרת הידע, הניסיון והכלים שעומדים לרשותנו ננסה ונצליח לתת מענה אופטומטרי לצד אמפטיה ורגישות למצב.

 

לפרטים התקשרו לטלפון מספר: 0528212615 או בקרו אותנו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://opticaifat.co.il/.

About admin

Check Also

מה חשוב לדעת לגבי גוש בכליה?

גוש בכליה מעיד ברוב המקרים על סרטן באיבר חיוני זה. בהתאם חובה להתייחס לכל מצב …

דילוג לתוכן