Home / כללי / קורס מדריכי ירי: פותח דלתות לעבודה חדשה

קורס מדריכי ירי: פותח דלתות לעבודה חדשה

בעוד ששוק העבודה משתנה, רשת האינטרנט מייצרת משרות אונליין, ומעלימה משרות אחרות, והעולם כולו עובר טרנספורמציה, הרי שיש עבודות שרק אנשים יכולים לעשות. קורס מדריכי ירי הוא שער לעבודה מסוג זה, עבודה שמחשב או רובוט לא יודעים להחליף, עבודה מאתגרת, ייחודית, ששכרה בצידה.

מדריכי ירי עוברים קורס ממושך של למעלה מ-200 שעות לימוד הכוללות את כל הידע המעשי, הטכני והעיוני בכדי להגיע לרמה הרצויה והנדרשת בתנאים שהוצבו על ידי משרד לביטחון פנים, ותוואי הקורס התואם תנאים אלו, קורס שעומד בדרישות האגף לרישוי ופיקוח כלי ירייה בישראל.

מה לומדים בקורס מדריכי ירי

קורס מדריכי הירי בישראל מקיף למדי, ומעשיר את התלמידים בחומרים רבים המספקים מעטפת שלמה של ידע ויכולות פרקטיות לשימוש בנשק חם:

  1. בטיחות – הדבר החשוב ביותר, הבטיחות שלכם, של החניכים, כולל שמירה על כללי בטיחות וכללי הירי במטווח. הלמידה כוללת הבנה של הסיכונים התעסוקתיים, נהלי העבודה במטווח, מצבי חירום ומצבים שונים הדורשים התייחסות שונה, וכיו"ב.
  2. הוראה והדרכה – בקורס מדריכי ירי תלמדו כיצד לגשת לתחום הירי כמדריכים, ובעצם תוכשרו ביצירת גישה של מורה, יחסי מדריך מודרך, וכל הדרוש בכדי להעביר את הידע הלאה.
  3. כלי העבודה – למדו את סוגי הרובים (רובי אוויר, בריחי, צייד, חצי אוטומטי), למדו על בליסטיקה, אימוני אקדח, רובי סער וכיו"ב.

קבלה לקורס

מכיוון שמדובר בקורס המשלב עבודה עם נשק חם, הרי מובן מאליו שלא כל אדם יכול פשוט לגשת וללמוד אותו. הקבלה לקורס מדריכי ירי בישראל דורשת עמידה במספר תנאים. על מגיש הבקשה להראות עבר פלילי נקי לגמרי, ללא רישום במשטרה. בנוסף, הקורס מתאים לגברים ולנשים כאחד, אך רק לבוגרי שירות צבאי בצה"ל, בעלי בריאות תקינה.

גם עמידה בתנאים אלו, אותם ניתן לברר בקלות רבה, יש עדיין לקבל אישור מהמשרד לביטחון פנים, ומבוגר קורס מפקחי מטווח, אנשים שבעצם אחראים על התחום כולו. במידה והתקבלתם לקורס מדריכי ירי, תתחילו את תהליך הלמידה, עד לקבלת תעודת ההסמכה ורישיון מדריכי ירי רשמי.

About admin

Check Also

שידות – פריט עיצוב וגם פונקציונלי שכל בית צריך

שידות הן גם פריט שיכול לשדרג את החלל ברמה העיצובית אבל הן גם מהוות פתרון …

דילוג לתוכן