אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בית עסק הוא המוניטין שלו. אם אתם מוכרים או מספקים שירותים מסוימים הכי טובים בשוק שלא יהיו, אך קיבלתם תגובות שליליות בנוגע לשירות, זמני האספקה שלכם ארוכים למדי ועוד שלל סיבות אחרות שעלולות לפגוע בשמה הטוב של החברה שלכם, המוניטין של החברה יפגע ואז העסק שלכם יהיה בבעיה שבהרבה מקרים זה רק עניין של זמן עד שהוא יספוג פגיעה קשה מאוד. אנחנו לא כאן כדי להפחיד אך חשוב להבין כי מוניטין של עסק יכול לבנות את עתידו לטוב ובמקרה הרע להביא לסגירתו של עסק. היום עסקים מתפרסמים ומשווקים הרבה באמצעות האינטרנט. לכן אחד הכלים המשמעותיים ביותר להצלחת העסק ושיווקו באור חיובי הוא באמצעות ניהול מוניטין ברשת. איך עושים את זה ומה צריך לדעת עליו? כל הפרטים בהמשך המאמר.
כמעט כל אחד שקונה מוצר למשל באינטרנט מחפש גם את עמוד התגובות על המוצר. אנשים למשעה מחפשים נתונים מלקוחות קודמים הן על החנות ממנה הם קנו את המוצר והן על המוצר עצמו. רוצים לדעת האם המוצר חזק וטוב, האם המשלוח היה מהיר, האם השירות כמו שירותי תמיכה שרתו את אותו הלקוח, ועוד מידע נוסף אחר כדי להיות בטוחים כי הם קונים ממקום מסודר וטוב. אותן תגובות או ביקורות יכולות למנף עסק ולבסס את המוניטין הטוב שלו ולחילופין הן יכולות להוות בעיה חמורה למוניטין הן של המוצר והן לבית העסק אם הביקורות הן שליליות כי המוצר לא מחזיק זמן רב, נשלח מוצר אחר במקום או שלא ניתן היה לדבר עם נציג שירות לאחר הרכישה ועוד סיבות רבות אחרות.
איך תוכלו לשמור על מוניטין בית העסק שלכם?
גולשים רבים היום לא מסתפקים בקריאה על בית העסק באתרו. היום כל אחד עושה חיפוש גם בגוגל המאפשר להבין קצת יותר על העסק ומי מנהל אותו. לכן, כדי לקדם את המוניטין של העסק וכדי לחזק את המוניטין הקיים חשוב שיוצגו בתוצאות בגוגל תגובות, מאמרים וכתבות שמכוונות אור חיובי על העסק. כדי להצליח במשימה חשוב לפנות לאנשים מומחים בתחום שיוכלו לבצע עבורכם ועבור העסק שלכם ניהול מוניטין ברשת בצורה מקצועית ואיכותית וכך לשמור על שמו הטוב של העסק שלכם.